ستاره هالبی سیتی داستان خروج جاک را فاش می کند

لوک رابرتز ، ستاره هالبی سیتی ، درباره قولی که به همبازی روزی مارسل داده است ، درباره داستان خروج جک نیلور باز کرده است.

لوک نقش خود را به عنوان جوزف بایر در کنار پتسی کنیت برای پخش قسمت ویژه امشب (3 سپتامبر) بازخوانی کرده است.



صحنه های غیر قابل قبول باعث می شود که جوزف سرش را به بیمارستان هولبی برگردد تا از شریک فعلی خود فای حمایت کند و او را برای انجام پیوند آماده کند.

با این حال ، دیری نگذشته است که او با علاقه عشق سابق خود ژاک روبرو خواهد شد - که به وضوح هنوز هم تصاحب بزرگی از او دارد.

ستاره هالبی سیتی داستان خروج جاک را فاش می کند

هواداران مجبورند لحظه شماری کنند تا ببینند که چه اتفاقی می افتد این جفت ارز ، اما لوک - که نقش جوزف را بازی می کند - فاش کرده است که او همیشه قصد داشته است روزی از نقش محبوب خود استفاده کند.

او در گفتگو با دیجیتال جاسوسی اظهار داشت: "روزی من را برای بدست آوردن حدود 5 یا 6 سال بدی کرده است ، بنابراین در نهایت من قصد داشتم تسلیم شوم.

وی گفت: "ما معامله ای داشتیم که اگر جک هر زمان دیگری ترک شود ، من در داستان خروج او شرکت می کردم.

"Patsy در دسترس بود و من در دسترس بودم ، بنابراین ما آن را انجام دادیم ، و این بسیار خوب بود که دوباره آن نقاط را دوباره وصل کنیم و دوباره آن کاراکترها و روابط عاشقانه مثلثی آنها را دوباره ببندم."